Niet iedereen is digitaal vaardig
Ongeveer 2,5 miljoen tot 4 miljoen mensen vinden het moeilijk om hun bankzaken digitaal te regelen. Simpelweg omdat ze niet “handig” zijn met digitale apparatuur. Dit kan allerlei oorzaken hebben. Bijvoorbeeld omdat ze slecht kunnen zien, geen geld hebben om deze digitale apparatuur aan te schaffen, de Nederlandse taal niet (goed) beheersen of omdat ze niet goed snappen wat de pagina’s van de sites van banken nu precies van hen vragen te doen om dat resultaat te krijgen waar deze mensen behoefte aan hebben.
Niet alleen voor bankzaken
Onze samenleving digitaliseert in snel tempo. Kun je niet goed met computers overweg dan is het heel lastig om met allerlei overheidsorganisaties te communiceren over bijvoorbeeld subsidies, vergunningen of toeslagen. Datzelfde geldt voor informatie over pensioenen en verzekeringen. Extra vervelend is het wanneer deze organisaties ook telefonisch niet goed bereikbaar zijn en beperkte mogelijkheden kennen om fysiek langs te gaan.
Wij helpen graag
Wij zijn altijd bereid onze klanten te helpen die het digitale spoor even bijster zijn. Ook wij versturen onze post zoveel mogelijk digitaal. Komt u er niet uit, neem even contact met ons op en we komen zeker tot een oplossing.
TerugEen fietsstraat of een fietspad dat is niet hetzelfde
Er komen in Nederland steeds meer fietsstraten. Met aan het begin van de weg een bord waarop te...
Lees meerDuurzaam schadeherstel
Duurzaam herstel moet de norm worden bij het afhandelen van schade, in plaats van vervangen Lees meerAansprakelijkheid tijdens sport en spel
Veel Nederlanders beoefenen sport via een vereniging. Vooral tijdens wedstrijden kan letsel... Lees meer